This is the body of your page.

Drive Clone 9
Drive Clone ဆုိတဲ့ Software ေလးအေၾကာင္းကုိေတာ့အမ်ားအသိထင္ပါတယ္ဒီ Software ေလးကေတာ့တကယ္ကုိေကာင္းတယ္ Software ေလးပါဘာေတြအသုံးဝင္လဲဆုိေတာ့ ဒီ software ေလးကကၽြန္ေတာ္အျပင္ကဝယ္လာတဲ့ HHD တစ္ခုဆုိပါစုိ႔ပါ ကြန္ျပဴတာမွာတတ္ဆင္တဲ့အခါ Drive ကရွိပါလွ်က္နဲ႔ HHD ကေပၚမလာဘူးဆုိရင္ HHD ကုိကြန္ပ်ဴတာနဲ႔တတ္ဆင္းျပီးေတာ့ဒီ software ေလးနဲ႔အသုံးျပဳလုိ႔ရပါတယ္ျပီးေတာ့ HHD တစ္ခုဝယ္လာတဲ့ အခါမွာ 500GB ဆုိပါစုိ႔ကၽြန္ေတာ္ 500GB ကုိ 250 GB ဆုိျပီးအပုိင္ႏွစ္ပုိင္ခြဲထုပ္တဲ့အခါမွာလည္းတကယ္ကုိလြယ္ကူလွပါတယ္။ဒီ software ေလးကုိကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္စမ္းျပီးေတာ့သုံးထားပါတယ္။
ျပီးေတာ့အလြယ္တကူျဖစ္ဖို႔အတြက္လည္း
အဂၤလိပ္လုိ႔ေရးထားတဲ့ EBOOK တစ္ခုထည့္ေပးထားပါတယ္စာအုပ္ကုိေတာ့ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္းေရး
ထားတာမဟုတ္ပါဘူးေနာ္ကၽြန္ေတာ္ကအသုံးျပဴတဲ့သူမ်ားအဆင္ေျပေစဖုိ႔ထည့္ေပးလုိက္တာပါ။
 
Top